سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قاصدک بهاری

1.گسترش فرهنگ کتاب خوانی 2.حمایت از ناشران 2.شناخت کتاب های برگزیده جشنواره داخلی و خارجی 3.آشنایی با پرفروشترین کتاب سال 4.معرفی کتابهای جدید

 

 در صبحگاهان با خداوند از شما دعوت می کند تا روزتان را با نیت و اراده برای عشق به خداوند و مثبت اندیشی آغاز کنید. شما هر روز از سال با خواندن یک صفحه از این کتاب سرشار از عشق و برکت خداوند میشوید و آرامش درونی بیشتری پیدا می کنید و خرد بیکران خداوند راهنمای شما در برابر مشکلات زندگی خواهد بود.

دورین ویرچو، دارای دکترای روانشناسی، صاحب آثار بسیاری همچون راهنمای روزانه از فرشتگان شما، ده پیام از فرشتگان نگهبان شما فرشتگان شفابخش و فرشتگان رفاه و برکت است. او در برنامه های روانشناسی بسیاری از تلویزیون های جهان مشارکت دارد و همایش های گوناگونی را برگزار کرده است .

درگوشه ای از کتاب می خوانیم :

اگر یاد گرفته اید که هر روز صبح را با نوشته های مثبت شروع کنید، خداوند طوری مسیر را برایتان باز می‌کند که وقت کافی برای نیایش داشته باشید. نیایش های این کتاب، تاریخ گزاری شده تا بتوانید برای شروع هر روز ، یک صفحه ازز آن را بخوانید. هر مدخل یک موضوع تأمل برانگیز را پیشنهاد می‌کند،یک تقاضا از خداوند.

شاید هر صفحه از این کتاب راهگشایی باشد برای ارتباط هر چه نزدیکتر با خداوند، و با خواندن آن ، از ساعت ها گفتگوی خالصانه با او لذت ببرید و قلبتان از عشق بیکران، آرامش و مفهومی لبریز شود که خداوند برای تمام کسانی که او را به زندگی‌اشان راه داده اند، فرستاده است.

 

گل تقدیم شمابرای مشاهده کتاب و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید .